فواید جو دوسر برای پوست صورت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 26
:: بازدید ماه : 1097
:: بازدید سال : 2496
:: بازدید کلی : 11823

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

فواید جو دوسر برای پوست صورت
شنبه 20 دی 1399 ساعت 14:18 | بازدید : 420 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

فواید جو دوسر برای پوست صورت

اهمیت جو دو سر برای پوست

صورت بلغور جو دوسر فواید زیادی برای سلامتی بدن و زیبایی برای پوست دارد ، زیرا در بسیاری از دستورالعمل هایی که به پوست طراوت و درخشندگی می بخشد ، استفاده می شود و دلیل این امر این است که حاوی ساپونین است ، ماده ای دارای قابلیت پاک کنندگی مانند صابون است ، بنابراین به عنوان پاک کننده و اسکراب طبیعی برای صورت استفاده می شود و برای انواع مختلف مناسب است. پوست به ویژه به دلیل دارا بودن بسیاری از ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای سلامت پوست ، به ویژه به عنوان مرطوب کننده ای برای پوست بسیار حساس است ، زیرا حاوی آنتی اکسیدان است و این امر آن را درمانی برای آسیب به پوست ناشی از مواد شیمیایی ، آلودگی و اشعه ماورا بنفش می کند.


فواید جو دوسر برای پوست صورت

جو دوسر فواید زیادی برای پوست فراهم می کند ، از جمله: از بین بردن سلول های مرده پوست ، زیرا استفاده منظم از ماسک بلغور جو دوسر باعث درمان خشکی پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست می شود. [2] درمان پوست های حساس از عفونت، با توجه به حضور خواص ضد التهابی در آن، و آن را مناسب برای انواع پوست است. [2] تمیز کردن صورت با استفاده از آن به عنوان پاک کننده ، به دلیل وجود ساپونین ، همانطور که گفته شد ، برای از بین بردن آلودگی ها و آلودگی های گیر کرده در صورت و پاک کردن آنها از آنها کار می کند. [2] مرطوب سازی پوست و لطافت و شادابی آن. [2] پوست را به روش طبیعی لایه برداری کنید ، زیرا حاوی خاصیت لایه برداری است و این باعث خلاص شدن از جوش های سرسیاه و درخشندگی پوست می شود. [2] درمان آکنه ، اگزما و بثوراتی که ممکن است روی پوست صورت تأثیر بگذارد. [3] آسیب های ناشی از استفاده از محصولات حاوی مواد شیمیایی ، مانند آماده سازی هایی که پوست را سفید می کنند ، برطرف کنید . [3] کاهش اندازه منافذ صورت. [3] کاهش علائم پیری پوست. [3] کاهش تورم و قرمزی پوست و کاهش جای زخم و اثرات آن بر روی صورت. [3] سیاهی زیر چشم را برطرف کنید. [4] از بین بردن لکه های قرمز و قهوه ای صورت. [4] کاهش اندازه منافذ صورت ، و کاهش میزان سبوم ممکن است در آنها جمع شود. [5]


استفاده از جو دو سر مخلوط می شود در اینجا گروهی از ماسک های خانگی تهیه شده با استفاده از آرد جو دوسر برای درمان مشکلات پوستی صورت وجود دارد:

مخلوط جو دو سر با عسل و شیر

این مخلوط برای از بین بردن جوش های سرسیاه استفاده می شود و می توان آن را به روش زیر تهیه کرد: [6] نحوه استفاده دو قاشق غذاخوری پودر جو دوسر و یک قاشق غذاخوری عسل را مخلوط کنید. آب نصف لیمو ، چند قطره سرکه و دو قاشق غذاخوری شیر را اضافه کنید. یک قاشق کشک اضافه کنید ، سپس همه مواد را خوب مخلوط کرده و مخلوط را روی صورت پخش کنید و قبل از شستن ، آن را به مدت نیم ساعت بگذارید. جو دوسر و موز را مخلوط کنید این ماسک علاوه بر تأثیر جو دوسر در تمیز کردن پوست و لایه برداری از آن ، باعث سفت شدن پوست و از بین بردن چین و چروک پوست می شود ، بنابراین می توان از این ماسک برای سفت شدن پوست ، تمیز کردن و طراوت بخشیدن به آن استفاده کرد و ماسک نیز به روش زیر ساخته می شود: [7] مواد تشکیل دهنده یک موز. دو قاشق غذاخوری عسل. سه قاشق غذاخوری جو دوسر آسیاب شده. دو قاشق غذاخوری شیر. نحوه استفاده جو دوسر و شیر را به مدت یک دقیقه در مایکروویو قرار دهید. موز را خوب له کنید ، سپس بقیه مواد را به آن اضافه کنید. مواد را خوب مخلوط کرده و هم بزنید تا مخلوط سازگار به دست بیاید. مخلوط را روی صورت پخش کنید ، بگذارید نیم ساعت بماند و سپس صورت را با آب گرم بشویید.

مخلوط جو دو سر با روغن زیتون و سفید تخم مرغ

این مخلوط برای سفت شدن پوست کار می کند و همچنین در تأمین مواد مغذی مهم پوست نیز مفید است ، زیرا تخم مرغ علاوه بر آنتی اکسیدان موجود در روغن زیتون حاوی پروتئین و ویتامین است و همه این مواد برای سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک ها کار می کنند و همچنین به پوست رطوبت لازم را می دهند ، با روش زیر تهیه می شود: [8] نحوه استفاده یک قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را با یک سفیده تخم مرغ ، به علاوه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. این مخلوط را روی صورت بمالید و بگذارید یک ربع ساعت بماند ، سپس آن را با آب گرم بشویید.

مخلوط جو دوسر ، سرکه و لیمو

به دلیل وجود لیمو ، این مخلوط به روشن شدن پوست و از بین بردن لکه های تیره صورت کمک می کند ، در حالی که سرکه برای خنثی سازی PH پوست عمل می کند و این ماسک با انجام مراحل زیر ساخته می شود: [8] نحوه استفاده سه قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را با یک چهارم فنجان آب گرم مخلوط کنید ، سپس یک قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق چای خوری سرکه اضافه کنید. همه مواد را مخلوط کنید تا مخلوطی مانند خمیر تشکیل شود ، سپس مخلوط را پس از شستن و خشک کردن روی صورت پخش کنید و بگذارید ده دقیقه بماند و در این مدت صورت به آرامی ماساژ داده شود ، سپس با آب گرم بشویید.

مخلوطی از جو دو سر

، سیب و لیمو این مخلوط مخصوص پوست های چرب است و تأثیر آن در از بین بردن سلول های مرده پوست است. از آنجا که حاوی سیب است ، که به کنترل میزان روغنهای ترشح شده توسط پوست نیز کمک می کند ، لیمو رنگدانه را کاهش می دهد و این مخلوط با روش زیر تهیه می شود: [8] نحوه استفاده نیمی از فنجان بلغور جو دوسر آب پز ، بعد از سرد شدن را با یک سفید تخم مرغ مخلوط کنید ، سپس یک قاشق غذاخوری آب لیمو را علاوه بر نصف سیب له شده اضافه کنید. قبل از شستن آن با آب سرد ، مخلوط را روی صورت بمالید و بگذارید یک ربع باقی بماند.

مخلوطی از جو دوسر و گوجه فرنگی

این مخلوط همچنین برای پوست های چرب است ، زیرا گوجه فرنگی چربی پوست را جذب می کند و می توان آن را با روش زیر تهیه کرد: [8] نحوه استفاده دو قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را بعد از له شدن با یک میوه کوچک گوجه فرنگی مخلوط کنید و می توانید از یک همزن برقی برای تهیه این ماسک استفاده کنید. مخلوط را روی صورت پخش کنید ، از دور چشم جلوگیری کنید و قبل از شستن ، آن را برای مدت زمان ده تا پانزده دقیقه بگذارید. توجه: می توان به این ماسک شیر اضافه کرد.





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: